Vyhlášení soutěže INTERPHONE

Vážení přátelé jedné stopy, dovolte, abychom Vám tímto poděkovali za účast v letošním, již čtvrtém, ročníku soutěže CellularLine Interphone TOUR.

Zdravíme všechny soutěžící letošního ročníku INTERPHONE CELLULAR LINE TOUR. Nastal všemi očekávaný okamžik a to vyhlášení výherců naši oblíbené soutěže. Předem bychom rádi poděkovali za účast všem soutěžícím, bez nichž by naše soutěž postrádala smysl. Počet cen je omezen a tak se nemohlo dostat na všechny, ale taková je hra .
Těm, kteří nevyhráli může být útěchou, že již nyní připravujeme další ročník, který bude opět zajímavý a stejně jako se rozšiřuje portfolio výrobků značky INTERPHONE, bude se rozšiřovat i počet cen, čímž se zvyšuje šance na výhru …

Abychom to neprotahovali, přejdeme přímo k věci. Níže je vyhlášení všech výherců, tak se pořádně podívej, jestli tam náhodou nejsi. Pokud ano, čeká Tě ještě jeden úkol a to zaslat na e-mail dusan@recall.cz svoji doručovací adresu s telefonním číslem.
Nezapomeňte pravidelně sledovat naše webovky www.moto-intercom.cz, nebo facebook, kde se dozvíte mnoho novinek a zajímavostí ze světa motocyklové komunikace.

Děkujeme za přízeň

SMSMARTPHONE Josef Klacina

Související firma
  • Recall

Společnost RECALL s.r.o. byla založena v r. 2001. Posláním společnosti je od počátku distribuce příslušenství pro mobilní telefony, které se postupně rozšiřuje o příslušenství pro motorkáře, resp. o produkty značky INTERPHONE CELLULAR LINE. V nabídce INTERPHONE jsou zejména kvalitní bleutooth handsf...