Vyhlášení soutěže INTERPHONE

Vážení přátelé jedné stopy, dovolte, abychom Vám tímto poděkovali za účast v letošním, již třetím, ročníku soutěže CellularLine Interphone TOUR.

Pozice letošního ročníku byly umístěny rovnoměrně v téměř všech částech naši republiky a dle zaslaných fotografií většiny z vás bylo patrné, že jste GPS pozice navštěvovali svědomitě i nad rámec povinných 3 bodů. Dle pestrosti typů a značek strojů jste dokázali, že zaměření naši soutěže není omezeno pouze na úzkou skupinu motorkářů, ale pro všechny milovníky a vyznavače jednostopého cestování. Zde bychom rádi projevili uznání soutěžícímu Pavlu Štarhovi, který je na snímcích zachycen s motocyklem Royal Enfield.

Protože soutěž pořádáme pro vás, zvážili jsme všechny vaše připomínky a náměty. Z toho vyplynulo zejména zkrácení délky soutěžního období a předání cen ještě v průběhu motorkářské sezóny 2010.

V současné době probíhají přípravy pro 4. ročník CellulaLine INTERPHONE TOUR 2011 s jejímiž pravidly vás seznámíme na začátku sezóny 2011. Podrobnosti zatím nezveřejníme, snad jen to, že se bude rozšiřovat pole působnosti soutěže do okolních zemí Evropy.

Závěrem bychom také rádi poděkovali všem našim partnerům, bez kterých by se pořádání soutěže neobešlo. Zejména klukům z Motorkari.cz(hlavní mediální partner), vedení firmy RECALL s.r.o. (Importér INTERPHONE a CELLY), majitelům hotelu Bedřiška (sponzor akce), za doporučení tras Alešovi Knižkovi, Jožo Rážovi :), Jánovi Harhovskému, Danovi Havnerovi, Milanovi Holému a Honzovi Neumanovi. Za hezkou muziku pouštěnou do přileb přes INTERPHONE F4 během sběrů soutěžních pozic bychom rádi poděkovali našim oblíbeným interpretům.
Za TEAM Cellular line INTERPHONE Tour

Pavel Korpáš

Petr Thieme

Roman Štieber

Poukaz na ubytování do hotelu Bedřiška vyhrává
Jiří Texl
Související firma
  • Recall

Společnost RECALL s.r.o. byla založena v r. 2001. Posláním společnosti je od počátku distribuce příslušenství pro mobilní telefony, které se postupně rozšiřuje o příslušenství pro motorkáře, resp. o produkty značky INTERPHONE CELLULAR LINE. V nabídce INTERPHONE jsou zejména kvalitní bleutooth handsf...