VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

cmelda222 (1) napsal 21.02.2019 v 21:08

jets : ... proč tohle platit v době internetu, kdy stačí projet pár cestopisů i na těchto stránkách, nebo věnovat pár hodin strejdovi Gůglovi a najít vše co se najít dá, to mi nějak nedává smysl.

To mně zase celkem jo, za hodinu se dá vydělat na knížku a další hodinu se dá sedět v hospodě nad knížkou a plánovat. Zduř všem. Jaro je tady

Eso_Rimmer (383) napsal 05.02.2019 v 17:49

lidi uz jsou proste zmlsany a zlenively, takze chteji vse az pod nos. nemusi nikde nic procitat, hledat, ale jen otevrou knizku, sesit a je to. pro me tohle neni ani nahodou, tim spis, ze je napr. v Alpach mnohem vic krasnych pass a silnic, nez ktere se donekonecna v podobnych pruvodcich opakuji. jenze to by lide nesmeli byt lini a nebo by se nesmeli bat vynechat napr. tolik opevovane a (a pro mnohe, vcetne me) zaroven precenovane Stelvio a misto technicky tezkeho passa, se jet sklouznout napr do Svycarska, jeste nez na nej vyjedou

jets (522) napsal 29.01.2019 v 21:16+2

to tatabike: nevím jak ty, ale na cestě je mi elektřina úplně fuk, plánuju cestu dopředu a u nás teda většinou elektřina jde.

Nemám nic proti průvodcům v tištěné podobě, jjá si třeba kupuju offroad guide za stejné peníze, protože pátrat po informacích o offroadu je pořád ještě náročné ve státech jako Bosna atd. Ale dát 400,-Kč za něco, co už tu 100x bylo a 1000x je to na netu zdarma včetně map s trasami, GPS body atd, to prostě nechápu. Ale je to každého věc, nikomu neberu jeho názor a klidně si to po obědě objednejte kdo chcete

Celkem by mě zajímalo, jestli opakování reklamy po cca týdnu je velkým zájmem, nebo naopak nezájmem

Meli (195) napsal 25.01.2019 v 19:37+4

poslední dobou víc cestuju nad knihama než ve skutečnosti a právě takové knihy mi krátí volnou chvíli... takže pro takové lidi je to asi vytvořeno... navíc co mám pořád vymyslet že chci k vánocům/narozeninám/svátku... pořád lepší než dostat ponožky

535xv (27) napsal 25.01.2019 v 14:03

Každýho věc : pokud to někdo chce , ať si to OBĚDNÁ

tatabike (52) napsal 24.01.2019 v 12:08-1

to JETS : no, když ti vypnou proud, strejda gůgl ti je na dvě věci.

Takovéhle publikace budou mít smysl do doby, než se přestanou vydávat knížky a časopisy...

Aziz (19) napsal 24.01.2019 v 11:22+1

...si myslím, že společně s cestopisy odtud, je to fajn pomocník pro zimní plánování

Romn (5) napsal 24.01.2019 v 00:05+1

obědnano a super bude se hodit

Frankie (731) napsal 23.01.2019 v 21:20-8+2

Že by proto, že spousta lidí je líných a pohodlných na to si něco hledat ? Tady to mají všechno pohromadě.
Ideální brožura pro takové ty "motorkáře" co mají spoustu peněz a málo času, tak si koupí nové GS a vyrazí...
O serveru motorkáři.cz nemají ani ponětí, natož aby sjížděli cestopisy. Potřebují proto mít předem připravené trasy aby věděli kam mají jet.
Tato kniha není pro nadšence a hltače cestopisů

jets (522) napsal 23.01.2019 v 20:32-1+2

Před 15 lety bych pochopil průvodce i na trasy. které jsou několikrát popsány, ale proč tohle platit v době internetu, kdy stačí projet pár cestopisů i na těchto stránkách, nebo věnovat pár hodin strejdovi Gůglovi a najít vše co se najít dá, to mi nějak nedává smysl.