Perfektní lesk a čistota? Na motorky a skútry vyzkoušejte Nasucho

Existuje řada způsobů, jak motorku udržet v perfektním stavu. Nabízí se ruční myčka, domácí mytí wapkou, klasický kbelík s vodou a houbu... více i méně pracné způsoby. Mytí motorky ale vždy spojuje nutný přístup k vodě a zajištění odtoku špíny a zbytků čistících prostředků. S přípravky Nasucho však můžete pracovat naprosto nezávisle na místě a bez vody.

Čistící prostředky Nasucho jsou šetrné k životnímu prostředí. Pro aplikaci není třeba čištěnou plochu oplachovat, zbavíte se starostí jak vyřešit odpad. Důležitá je také samotná úspora spotřeby vody. Je zbytečné plýtvat pitnou vodou. I bez vody dosáhnete stejně dobrých výsledků v čištění.

Složení Nasucho využívá speciální polymery. Neobsahuje složky z ropy, umělé vůně, uhlovodíky nebo těžké kovy ani rozpouštědla. Přípravky nejsou aerosol. Okamžitě po aplikaci uvolní nečistoty, které uzavřou do kapslí. Takto izolovanou špínu zachyní mikrovláknová utěrka a odvede od povrchu. Jediným pohybem zbavíte povrch všech nečistot a zároveň vytvoříte dokonalý lesk. Při čištění nastupuje antistatický efekt, který brání opětovnému usazování prachu i pylu. Přípravky Nasucho jsou vhodnou volbou pro veškeré neporézní povrchy - plast, lak, gumu, chrom, ale také lehké slitiny. Pro péči o vaši motorku můžete volit ze dvou variant. Nasucho Profesional dokonale myje a leští, Nano Technologie přidávají efektivní složku karnaubského vosku, který zajistí ochranu před škrábanci, ale také UV zářením nebo vodou.

My jsme se s přípravky Nasucho zblízka seznámili při redakční práci. Při přesunech na focení nás občas potká přeháňka - a letošní apríl jich přinesl nepočítaně - a když pak přijedeme na lokaci, motorka je zralá na myčku. Jenže ta jak na potvoru není zrovna po ruce, a času většinou taky nebývá nazbyt. Technologie suchého mytí tedy přišla vhod, i když jsme jí zpočátku moc nevěřili. Ze zabahněné krosky by půllitrový rozprašovač asi voňavku neudělal, ale na motorku zacákanou po dešti bohatě stačí, a ještě v něm zbyde napříště.

Použití přípravků je velmi jednoduché. Na znečistěná místa aplikujete prostředek mechanickým rozprašovačem, pak stačí přípravek mikrovláknovou utěrkou rozetřít. Utěrka zbaví povrch nečistot i přebytečného přípravku. Výfuky nebo motor doporučujeme čistit chladné, ale možné je čištění za relativně jakéhokoli počasí. Nasucho nepoškozuje povrchy, nezpůsobí škrábance na laku ani chromu.

Nasucho jsou ideální variantou pro čistění a leštění motocyklů nebo skůtrů. Můžete je mít kdykoli pohotově po ruce. Rychlá aplikace a okamžitý efekt jsou otázkou chvilky. Zajistí vašemu stroji výstavní lesk a perfektní vzhled.

PR článek - (Odebírat články autora)

Související firma
  • Nasucho

Výrobce a distributor produktů na čištění - leštění - ochrany - bez vody. Naše produkty jsou jedinečné, biologicky odbouratelné, ekologické a vyvinuté k čištění a ochraně motocyklů.Zaměřujeme se na nejen ekologicky smýšlející zákazníky a podnikatele . Denní praxí jsme zdokonalili celý výrobní proc...