VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Jarda-z-Úpice (44) napsal 16.07.2010 v 09:41

Ale kluci, i když ani já se nikde, mimo v rakousku, nesetkal s tím, že by na mě koukali zkrz prsty,tento článek , respektive autor, chtěl říci, že v Dobrovicích je hospoda, která svou výzdobou a zaměřením je velmi přívětivá k motorkářům. Že je zde možno se scházet a kecat o motorkách a věcech okolo toho, že je to krátkodobý azyl pro nás motorkáře.

Trutnovacek (0) napsal 14.07.2010 v 17:46

Hm, taky se mi nestalo, že by mě někdo někdy vyhazoval, že jsem přijel na motorce, a ne autem. Taktéž za přilbu(-y). A to ani, když jsem si někde odkládal velkej bágl..

Ritchy (30) napsal 14.07.2010 v 17:10

jj tu znám, je tam pěkně ;)

seikos (975) napsal 14.07.2010 v 12:33

Musím říct že se mi nikdy nestalo že by se na mě někdo díval skrze prsty jen pro to že jsem přilej na motorce. Ani mě nikdo nikdy nevyhazoval z parkovacího místa, nebo plísnil že mám někde přilbu nebo páteřák.
A to jsem několikrát přilej mokrej z deště, až ze mě teklo

Dragster (1) napsal 13.07.2010 v 18:41

Tak takovýho pingla bych chtěl potkat, který by se mi opovážil něco kecat o přilbě. Bych s nim dribloval ještě v sanitce

MThomas (4) napsal 13.07.2010 v 13:43

Super, vyrazim někdy na horkej píst! Každopádně se mi ještě nestalo, že by v restauraci nadávali na helmy,páteřáky atd. ... to by mohli zkusit a byl bych pryč dřív, než by řekli švec!