Mitas Test Ride 2013

Albánie už sice není pro našince tak exotickou destinací jako před pár lety, ale pořád ještě má motorkářům, toužícím po dobrodružství, co nabídnout. Na tom, že příští týden odjíždí do jedné z nejdivočejších balkánských zemí další česká expedice by ovšem nebylo nic tak extra zajímavého, pokud by se současně nejednalo o komplexní a zevrubné testování pneumatik značky Mitas.

Kde jinde lépe prověřit kvalitu a výdrž českých pneumatik, než v drsném terénu, na nekvalitních silnicích a při vysokých teplotách. Albania Tour 2013 je pro tento účel skvělou příležitostí i proto, že se na různých motorkách mohou vyzkoušet různé rozměry a dezény. Testované pneumatiky budou obuty na typických expedičních modelech - KTM 990 i 1190 Adventure, BMW GS a Honda Africa Twin a nebojte se, že by členové výpravy brali testování na lehkou váhu: během dvoutýdenní cesty bodou každý den provádět několik dílčích měření a zapisovat detailní údaje jako je teplota vozovky, pneumatik, jejich tlak a podobně. Před odjezdem se všechny motorky včetně jezdců samozřejmě také zváží.
Podrobnější informace o metodách měření si můžete najít na organizačním webu - důležité ale je, že po návratu, kdy budou mít pneumatiky najeto necelých 5 000 km, půjdou spolu s protokoly o měření do laboratoří firmy Mitas, a získané poznatky pak zase umožní vývojovému středisku připravit pro následující sezony ještě lepší směsi a konstrukce pneumatik.
Pokud vás tahle akce zaujala, přijďte členy Mitas Tour - Albania 2013 před odjezdem pozdravit. Slavnostní start proběhne ve čtvrtek 8. srpna mezi 15. a 18. hodinou na ploše v areálu firmy Chára Pneu ve Švehlově ulici, hned vedle sídla firmy Mitas. Na místě budou přítomni její zástupci, společně s dalšími sponzory.
Server Motorkáři.cz bude jako hlavní internetový partner samozřejmě také u toho, a na reportáž z odjezdu se můžete na našem webu podívat. Sledovat budeme také samotné putování po Albánii a zajímat nás pochopitelně budou hlavně výsledky testů pneumatik, se kterými vás také seznámíme.