Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Od domácího krbu, papučí a houpacího křesla vypadá každá cesta tak, že by se dala polknout jako sklenice vody. Za řídítky to je ale nevyzpytatelné - stačí drobnost a místo boje se vzdáleností se může stát souboj s nefunkční hmotou - v tom lepším případě.
Je škoda, že i tato cesta je vlastně doznívání doby Czech Made, podobné je to také s pocity nás rodilých Čechoslováků.
Doba Václava Potužníka byla přesný opak, kdy naše zem, produkty a značka platila i na tomto kontinentu minimálně za známou. A nebylo problém najít zastoupení.
No nebyla to tehdy paráda? = použít sériový produkční stroj z výlohy - tehdy nového modelu dvouválce ČZ 250/471 obutého na tuzemských pneumatikách. Žádné extra přípravy. Navíc Václav byl doktor a to doslova. Více cestující - doktor/uživatel / než-li cestující - doktor/mechanik.
A i přes to věřil NAŠÍ domácí technice, že TO DÁ --- A OBA TO DALI!
Je dost povzbudivé, že pořád ve většině z nás dokáží také tvoje akcičky Pájo připomenout národní hrdost - u mladších třeba i probudit. Už jen třeba pro připomenutí, že už TO ŠLO, a že tedy by to v budoucnu také JÍT JEŠTĚ NĚKDY MOHLO. (Ať cestování, sport, průmysl, film ...či cokoli).
Také my s kamarády (-dkami) Ti držíme palec - hlavně přežít mezi těmi jedovatými potvorami, a pak ten nul-arbor asi nebude ani dnes procházka.
Ať tedy vyjde také to ostatní a potkáme se s Tebou na nějaké akci, abys poreferoval naživo- jaké to opravdu bylo.
Drž se divočáku!
Jawu kolem světa jsme četl letos v zimě jedním dechem a Pavlova prezentace zjara v Karviné byla parádní. Takže zpráva o nové cestě mě přímo nadchla. Pavle přeju Ti ať tě štěstí neopouští (to je skoro jako ať tě provází síla, co? a nám ostatním co nejdříve nějaké to počtení a pokoukání.
Zalezi hodne na zpusobu uziti/pouziti a stylu jizdy v provozu popripade v terenu/ pak je Jawinka kurna mrska a zalezi na mnoho skutecnostech
Spotreba je dost specificka,ale osobne temto hodnotam fakt neverim.
Diaboluss: vam prijde s 26 litry a udavanych cca 500 km dojezdem i na kubaturu moc??-dvoutakt a asi nalozeny...pro me a majitele obdobneho stroje sakra optimismus...nehlede na teren jizdy,chlape opravdu az moc optimisticke cislo.
Jawa v tomto typu papa od 4.5L az do 9 litru podle stylu jizdy a serizeni karburace...
Podle meho se na tyto udaje ,velice optimisticke udaje jen tak nedostanete spise vubec..je to nesmysl a kdyz tak specialne a to dost teoreticky serizeny motor vs karburator pouze na jisty rezim-teto spotrebe osobne dle zkusenosti neverim a danem km najezdu...
Ta motorka i seskrcena na bohatosti smesi s nutnosti vetsiho mazani nehlede na vyssi teplotu okoli-vetsi moznost pridirani vam nepojede ci budete mit problemy...
Muj odhad:ujede 300km a bude mit problem...
Rád zas budu číst tvoje zážitky z cest a vzdálených končin. nech´t na své cestě na tom pekelném stroji potkáš jen krásnou krajinu a krásné lidi...
Mám jeden dotaz: Nechce se mi věřit, že motorka s obsahem 350 sežere 26litrovou nádrž za 500 km. To opravdu tolik žere??? Sorry, že se tak blbě ptám, ale není to nějaký překlep???
Držím palce . Trochu závidím . Přeju štěstí a pevný zdravý . Zajímavá uprava zadních tlumičů !
Předpokládám proti "brdelu " . Ja na svou Jawu 250 nedám dopustit .
Ahoj kolegové, zkusím k jednotlivým bodům a co nejstručněji podat vám vysvětlení.
- Předně k rybám. Klid ryby nejsou fuč, ryby ještě nepřipluly (podrobnosti na FB jawakolemsveta), musíme počkat. Timing ok, úmysly taky, ale když v tom řetězci úkonů, kterých je třeba, narazíte na jednoho pitomce, je stejně všecko jinak. Namísto těch krásných krabiček mi prostě od jedné firmy přišly úplně jiné - tvarem, materiálem i rozměrem, takže jedním slovem k hovnu. Vše bude včas na webu i na tom FB.
- Ostatní dvě věci (samolepka a klíčenka) k Dingo story tam jsou (www.jawakolemsveta.cz) společně s tím starším. Australský trička budou asi až po návratu.
- Zrcátko je jedno, protože víc jich netřeba. nalevo je proto, že při testovacích 3500 km tady v CZ by mi na druhé straně bylo trochu na nic, až se bude Dingo v AUS z bedny skládat dokupy, namontuje se na správnou stranu.
- Koncovky laufů jsou nějakej tureckej tuzing, ale účel, za jakým je nějaký ten Serkan sestrojil, plněj - kapky oleje zůstanou na cestě, nikoli na na vaší prdeli :D
- Potužník jel Nullarbor v roce 74 na ČZ 250/471. Je společně s Elstnerem hlavním viníkem mého mentálního postižení...
Díky za všecky projevy podpory. Cesta kolem dokola je jenom jedna, ale nudit se nebudete. Sucháč.
velký respekt - pro mě největší náš cestovatel - bez nákladné logistiky bez filmového štábu, bez vymožeností současného světa a to nejvíc co se cení na Jawě. Jsem hrdý ,že jsem Čech. Pavlovi přeji šťastnou cestu a těším se na jeho výborné čtení. Jeho první knihu mám a čte se jedním dechem.
Pecka! Držím palce a těším se do Šumperka na přednášku o cestě minulé Do teď mi pořád nějak unikaly...
Tak tohle už vypadá jako seriózní expediční stroj, navíc ve skvělým designu, krásná práce
Přeju hodně štěstí na cestě a těším se na prima počteníčko!
Držím palce a šťastnou cestu bez problémů.
Od domácího krbu, papučí a houpacího křesla vypadá každá cesta tak, že by se dala polknout jako sklenice vody. Za řídítky to je ale nevyzpytatelné - stačí drobnost a místo boje se vzdáleností se může stát souboj s nefunkční hmotou - v tom lepším případě.
Je škoda, že i tato cesta je vlastně doznívání doby Czech Made, podobné je to také s pocity nás rodilých Čechoslováků.
Doba Václava Potužníka byla přesný opak, kdy naše zem, produkty a značka platila i na tomto kontinentu minimálně za známou. A nebylo problém najít zastoupení.
No nebyla to tehdy paráda? = použít sériový produkční stroj z výlohy - tehdy nového modelu dvouválce ČZ 250/471 obutého na tuzemských pneumatikách. Žádné extra přípravy. Navíc Václav byl doktor a to doslova. Více cestující - doktor/uživatel / než-li cestující - doktor/mechanik.
A i přes to věřil NAŠÍ domácí technice, že TO DÁ --- A OBA TO DALI!
Je dost povzbudivé, že pořád ve většině z nás dokáží také tvoje akcičky Pájo připomenout národní hrdost - u mladších třeba i probudit. Už jen třeba pro připomenutí, že už TO ŠLO, a že tedy by to v budoucnu také JÍT JEŠTĚ NĚKDY MOHLO. (Ať cestování, sport, průmysl, film ...či cokoli).
Také my s kamarády (-dkami) Ti držíme palec - hlavně přežít mezi těmi jedovatými potvorami, a pak ten nul-arbor asi nebude ani dnes procházka.
Ať tedy vyjde také to ostatní a potkáme se s Tebou na nějaké akci, abys poreferoval naživo- jaké to opravdu bylo.
Drž se divočáku!
Nezbývá než popřát v mnoho šťastných kilometrů a super zážitků
Jawu kolem světa jsme četl letos v zimě jedním dechem a Pavlova prezentace zjara v Karviné byla parádní. Takže zpráva o nové cestě mě přímo nadchla. Pavle přeju Ti ať tě štěstí neopouští (to je skoro jako ať tě provází síla, co? a nám ostatním co nejdříve nějaké to počtení a pokoukání.
První cestu jsem moc rád sledoval v cestopisu a tohle je další pecka, tak držím palec
Zostáva popriať iba šťastnú cestu a kopec zážitkov, nech máme o čom čítať.
Taky hodne stesti a prijemny vylet
Jinak je moc hezka hlavne ta barevna kombinace
Pavle už jsem Ti přál na direkt, ale ještě jednou - šťastnou cestu. Pak to zapijeme.
Tak hodne štěstí a šťastný návrat. No a pak zase knihu at zase dostanu pekny dárek.
Hodně štěstí a těším se na další knížku
Držim palce Teď, když už máš všechno vychytaný od minule se zdá, že už tě ani nemůže nic překvapit...Ale ono se toho určitě zase najde dost
Motor 638 je dobrá volba, sice vibruje, ale nedá se zadřít vedrem, pouze chudou směsí.
Tohle má skutečné kouzlo cestování! Narozdíl od těch namyšlenců se žlutým cirkusem, kteří to po prvních dvou cestách úplně zazdili.
Zalezi hodne na zpusobu uziti/pouziti a stylu jizdy v provozu popripade v terenu/ pak je Jawinka kurna mrska a zalezi na mnoho skutecnostech
Spotreba je dost specificka,ale osobne temto hodnotam fakt neverim.
Diaboluss: vam prijde s 26 litry a udavanych cca 500 km dojezdem i na kubaturu moc??-dvoutakt a asi nalozeny...pro me a majitele obdobneho stroje sakra optimismus...nehlede na teren jizdy,chlape opravdu az moc optimisticke cislo.
Jawa v tomto typu papa od 4.5L az do 9 litru podle stylu jizdy a serizeni karburace...
Podle meho se na tyto udaje ,velice optimisticke udaje jen tak nedostanete spise vubec..je to nesmysl a kdyz tak specialne a to dost teoreticky serizeny motor vs karburator pouze na jisty rezim-teto spotrebe osobne dle zkusenosti neverim a danem km najezdu...
Ta motorka i seskrcena na bohatosti smesi s nutnosti vetsiho mazani nehlede na vyssi teplotu okoli-vetsi moznost pridirani vam nepojede ci budete mit problemy...
Muj odhad:ujede 300km a bude mit problem...
Hezka barva a krasna Jawinka
zdravím a držím palce..
Rád zas budu číst tvoje zážitky z cest a vzdálených končin. nech´t na své cestě na tom pekelném stroji potkáš jen krásnou krajinu a krásné lidi...
Mám jeden dotaz: Nechce se mi věřit, že motorka s obsahem 350 sežere 26litrovou nádrž za 500 km. To opravdu tolik žere??? Sorry, že se tak blbě ptám, ale není to nějaký překlep???
Držím palce . Trochu závidím . Přeju štěstí a pevný zdravý . Zajímavá uprava zadních tlumičů !
Předpokládám proti "brdelu " . Ja na svou Jawu 250 nedám dopustit .
Pěkná úprava, vždycky dostanu na chvilku nápad koupit si Jawu. Šťastnou cestu.
Šťastnou cestu!
Ahoj kolegové, zkusím k jednotlivým bodům a co nejstručněji podat vám vysvětlení.
- Předně k rybám. Klid ryby nejsou fuč, ryby ještě nepřipluly (podrobnosti na FB jawakolemsveta), musíme počkat. Timing ok, úmysly taky, ale když v tom řetězci úkonů, kterých je třeba, narazíte na jednoho pitomce, je stejně všecko jinak. Namísto těch krásných krabiček mi prostě od jedné firmy přišly úplně jiné - tvarem, materiálem i rozměrem, takže jedním slovem k hovnu. Vše bude včas na webu i na tom FB.
- Ostatní dvě věci (samolepka a klíčenka) k Dingo story tam jsou (www.jawakolemsveta.cz) společně s tím starším. Australský trička budou asi až po návratu.
- Zrcátko je jedno, protože víc jich netřeba. nalevo je proto, že při testovacích 3500 km tady v CZ by mi na druhé straně bylo trochu na nic, až se bude Dingo v AUS z bedny skládat dokupy, namontuje se na správnou stranu.
- Koncovky laufů jsou nějakej tureckej tuzing, ale účel, za jakým je nějaký ten Serkan sestrojil, plněj - kapky oleje zůstanou na cestě, nikoli na na vaší prdeli :D
- Potužník jel Nullarbor v roce 74 na ČZ 250/471. Je společně s Elstnerem hlavním viníkem mého mentálního postižení...
Díky za všecky projevy podpory. Cesta kolem dokola je jenom jedna, ale nudit se nebudete. Sucháč.
Super. Jsem zvědav na pokračování cest. Zase se budu moct zasnít...
velký respekt - pro mě největší náš cestovatel - bez nákladné logistiky bez filmového štábu, bez vymožeností současného světa a to nejvíc co se cení na Jawě. Jsem hrdý ,že jsem Čech. Pavlovi přeji šťastnou cestu a těším se na jeho výborné čtení. Jeho první knihu mám a čte se jedním dechem.
ještě namontovat pravý zrcátko a dát světlo pro levoprovoz. Tu 19 jsem měl na 477.
Přeji hodně štěstí a šťastnou cestu Hlavně minimum úředníků...
HODNĚ ŠTĚSTÍ. Zůstaň věrný PRAVIDLU ŠŤASTNÉHO NÁVRATU.
rybička už asi není