Jarda Šíma má svůj web

Možná si teď ťukáte na čelo, proč vám v éře všudypřítomného internetu přinášíme tuto zdánlivě banální informaci. Kdo však už měl tu čest poznat legendárního cestovatele trochu víc osobně, spíš se pozastaví nad tím, jak rychle Jarda srovnal krok s dobou.

Představovat na tomto místě pojem Jarda Šíma by mělo ještě menší efekt než příslovečné stěhování řeziva do porostu dřevin. Člověk, kterému se cestování na motorce stalo posláním a čas strávený mimo sedlo motocyklu pro něj ztrácí smysl, je ale mezi přáteli známý také svým konzervativním vztahem k moderním komunikačním prostředkům. Možná že i vás překvapí informace, že se Jarda ještě dlouho po přelomu tisíciletí vydával na své expedice mimo starý kontinent bez mobilního telefonu, digitální foťák začal používat teprve když klasické filmy začaly mizet z pultů a GPS navigaci tuším odmítá připevnit na motorku dodnes.
O své zážitky z cest se Jarda ještě donedávna nejraději dělil s posluchači na přednáškách a promítáních, a jednou z mála příležitostí, jak najít jeho fotografie a texty na celosvětové Síti byl až doposud server Motorkáři.cz, kde jsme v roce 2006 publikovali první Jardovy reportáže z Dakaru.
Založení vlastního webu lze tedy bez nadsázky v jeho případě označit za životní rozhodnutí, a proto tento počin doprovázela patřičná sláva. Křest webu www.jarasima.cz proběhl na sklonku loňského roku v pražské prodejně firmy Motopoint, která patří mezi Jardovy cestovatelské sponzory. Na oslavě pochopitelně nechyběly celebrity, šampaňské, dort ani novináři, a tak vám společně s pozvánkou na Jardovu internetovou sajtu přinášíme malou fotoreportáž. Jardo, vítej v klubu:-)

Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)