Interphone Tour 2013

Již šest let pořádáme cestovatelskou soutěž s INTERPHONE a ani letos tomu nebude jinak. Opět bude smyslem navštívit GPS body a pořídit na nich pořídit své fotografie. Smysl soutěže je však i poznávání nových míst a hlavně zábava. Ceny v letošním ročníku budou obohaceny o novinky, zejména nové Interphony řady XT a praktické doplňky pro cestování jako jsou powerbanky a pouzdra na mobiní telefony a navigace. Všem soutěžícím přejeme mnoho zábavy a hlavně bezpečných kilometrů

Co Vás čeká?

Celkem bude vydáno 6 pozic, z nichž dvě budou mimo území České republiky a tyto budou zveřejněny všechny 1. června spolu s první českou pozicí, abyste mohli začít plánovat sezónu. Pozice na českém území budou následně vycházet v intervalech 10 dnů. Za každou českou, nebo slovenskou pozici obdržíte jeden, nebo dva body. Za splnění zahraniční pozice dva, nebo tři body, podle náročnosti (vzdálenosti). Stejně jako v předešlých ročnících budou u pozic vypsány GPS souřadnice a soutěžící se při návštěvě pozice nechá zvěčnit i s motocyklem, aby nám po ukončení soutěže mohl zaslat fotografie k vyhodnocení. Všichni zaregistrovaní soutěžící, kteří dosáhnou počtu 3 bodů, jdou do slosování o 15 hodnotných cen. To znamená, že kdo se bude chtít toulat po ČR, bude muset nasbírat 2-3 pozice a ten kdo si bude chtít „vybojovat“ zahraniční pozici, bude potřebovat jen jednu, případně jednu zahraniční a jednu tuzemskou.

Desatero pravidel ve stručné formě:

1. Soutěže se může zúčastnit jakýkoliv obyvatel naší planety (myšleno člověk) ve věku od 15 do 199 let, držitel platného řidičáku skupiny A, nebo podskupin, jednoduše řečeno, řidičák na pincka stačí.
  2. Soutěžící musí být motorkář, tříkolkář, nebo čtyřkolkář. Splnění byť jednoho soutěžního bodu pomocí "plechovky" bude trestáno diskvalifikací. Proto chceme mít na fotografii vás a vaší mašiny.
  3. Soutěžící vyplní na stránká www.moto-intercom.cz registrační formulář. POZOR! Ten, kdo se do soutěže zaregistruje více než jednou, bude automaticky vyřazen!
  4. Uvedení nesprávných, nebo nekompletních kontaktních údajů může znamenat nezaslání případné výhry
  5. GPS pozice, společně s tipy na trasu a výřezem fotografie (nápovědy) budou vycházet na www.motorkari.cz  a www.moto-intercom.cz a to v termínu od 1. června do 31. července 2013. Zahraniční pozice vyjdou 1.června 2013. Upozornění o nových bodech bude také na našem Facebooku.
  6. Soutěžící je povinen zhotovit důkazní fotografie o návštěvě pozice GPS, obsahující osobu a mašinu, na pozadí musí být část, která je v nápovědě (výřez fotografie).
  7. Své fotografie zasílejte pouze jednou a to v jednom e-mailu.
  8. Soutěžní fotografie zašlete nejpozději do 15.8.2013.
  9. Soutěžící je povinen nasbírat minimálně 3 body, nehledě na kombinaci GPS pozic. Prostě naplánujte si výlety jak potřebujete, na cestování máte celé dva měsíce.
  10. Vyhlášení výherců bude do 20.8.2013 a zaslání cen nejpozději do 14 dnů od vyhlášení výsledků. UPOZORNĚNÍ – do e-mailů s fotografiemi zadávejte pro jistotu kontakty a adresy ještě jednou, v případě výhry je zasílání cen jednodušší.

BEZPEČNOST PŘEDEVŠÍM!

Soutěž děláme hlavně pro zábavu a rádi bychom předešli tomu, aby se komukoli z Vás stala nějaká kolize třeba jen z nevědomosti o jistých zákonitostech, které je třeba při jízdě na motorce znát. Jedním z těch, kdo účinnou a hlavně zábavnou formou vyučuje bravurní jízdě na motorce, je Míra Lisý se svým profesionálním týmem. Tento tým objíždí týden co týden celou republiku s celým svým zázemím, aby se dostal co nejblíže k motorkářům a naučil co možná největší počet motorkářů zvládat své stroje.

Firma RECALL s.r.o., dovozce Interphone do ČR, je druhou sezonu partnerem tohoto projektu a proto jsme zařadili kurzy mezi soutěžní pozice. Pokud se vyfotíte u výukového stanu na jakémkoli kurzu, nebo kempu Bezpečně na motorce s Mírou Lisým, dostanete jeden bod do soutěže a ještě se můžete podívat, jak to v takové motoškole vypadá. Itinerář jednotlivých kurzů najdete na www.bezpecne-na-motorce.cz.

Letos na Vás čekají tyto ceny: