Interphone 2009 - vyhlášení výsledků

Motorkářská sezona 2009 je téměř za námi. Jinovatka na plexi a odpolední tma odrazuje čím dál tím více z nás od výletů, na silnice vyrážejí už jen ti zarputilejší, vše nasvědčuje tomu, že se blíží zima. Pro nás jednostopé to není zrovna nejlepší vyhlídka, ale na všem se dá najít něco pozitivního. Budeme mít více času na údržbu, vylepšení našich pokladů, setřídění fotografií z dovolených a výletů, ale hlavně na plánování sezony 2010.

Nás ve firmě Recall se to samozřejmě týká také. Již nyní se můžete těšit na 3. Ročník naší soutěže CellularLine Interphone Tour 2010 a vězte, že se máte na co těšit. Věříme, že v předchozích ročnících jsme se mnohému naučili a naše soutěž bude podobná dobrému archivnímu vínu - čím starší, tím lepší. Takže na zdraví!

Ještě než vyhlásíme vítěze, rád bych zrekapituloval letošní ročník. Zpočátku nás provázely technické potíže na webu www.moto-intercom.cz, našemu kolegovi, který se podílel na sbírání bodů byly odebrány "noty", ale vše se v dobré obrátilo a soutěž, sledovanost i účast skončila podle našeho očekávání. Jen jsme byli překvapeni jak velké množství soutěžících nesplnilo soutěžní podmínky. To samozřejmě nahrálo hráčům kteří soutěž absolvovali poctivě a zvýšili si tak šanci na výhru. Všem soutěžícím děkujeme za účast a těšíme se , že se shledáme i v příštím roce.
Za TEAM Cellular line INTERPHONE Tour 2009

• Miroslav Mráz - Navigační software McGuider
  • Martina Maršálková - Navigační software McGuider
  • Mgr. Lenka Adámková - Navigační software McGuider

Soutěžní snímky prvních čtyř soutěžících: