Okružní úsek s počátkem v Železném brodě

Vložil: seikos
Souřadnice: 50°40'59.36"N, 15°22'37.91"E
GPX do navigace
Vloženo: 13.04.2016 11:45
Typ: Hezký úsek

Začínáme u pumpy v Železném brodě. Směrem na Tanvald se klikatí série legendárních zatáček. Za Tanvaldem projedeme Desnou a nad ní nás další série legendárních zatáček dovede do Kořenova. Pokračujeme na Harrachov, před nímž uhneme na Jablonec nad Jizerou. V tomto údolí Jizery nás přivítá zcela nový asfalt a široké silnice. Jakmile se údolí otevře, uhneme na Semily, kde pokračujeme údolím Jizery až do Semil. V Semilech projedeme městem a vydáme se směrem na Vysoké nad Jizerou. Cesta nás vytáhne sérií zatáček o cca 250 nadmořských metrů výš, kde jedeme krásným afaltem hřebenovou cestou s otevřenými výhledy do zatáček až do Vysokého. Cestou jsou krásné výhledy na Krkonoše, Jizerky, Bezděz, Ještěd a při dobrém počasí vidíme i Alpy
Ve Vysokém nad Jizerou se držíme hlavní silnice, která nás přivede zase do Kořenova. A kolečko si můžeme dát znovu Na svižné motorce to můžeme dát (kolečko) za cca 40 minut. Doporučuju pro supersporty a svižné naháče. Semily-Vysoké-Kořenov je fajn také pro čap čap čap čap kochací motorky.

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku