Jižní pojezd z Prahy po práci pro zatáčkové nadšence

Vložil: simisim
Souřadnice: 49°52'46.96"N, 14°30'12.27"E
GPX do navigace
Vloženo: 14.06.2014 22:44
Typ: Hezký úsek

Furt hledám nějáké pěkné zatáčkovité úseky kolm prahy, tak vám sem napíšu aspoň můj oblíbený okruh plný solidních zatáček a na konci si přijdou na své i rovinkoví střelci.
Začínáme v Jesenici u Prahy a vyrážíme po starý benešovský silnici na jih. Hned na začátku nás tu čekají dva kruhové objezdy přez nový Pražskžý okruh (kde můžeme zahřát levou stranu gumy - I když nedoporučuji, teď jsem se tam natáhl. Maj trochu obrácený sklon vozovky než by se nám hodilo.) Nicméně, na druhém kruhovém objězdu stejně vyjíždímě hned prvním výjezdem na Dolní jirčany a Psáry. Za Psárama začíná konečně nějáké vzrůšo v podobě parádních zatáček v lese na Radlík a Jílové u Prahy. Skrz Jjílové se prokodrcáme na super fungl novém povrchu vozovky (nový byl asi za druhé světové války) a svištíme stále z kopce do Žampachu, kde je u Sázavy motorkářská hospoda pro starší pány na prdlavých strojích. Tam naštěstí z hlavní silnice neodbočíme a pokračujem přez malý hup a pár solidních zatáček do Kamenného přívozu. Odbočíme ostře vpravo na most a pak opět vpravo na Hostěradice a Krňany. Je to celkem svižný úsek s pár zatáčkama. V Krňanech opět vpravo na Třebsín,Hradištko a Štěchovice. Tento úsek je celý z kopce, ale také se tam najde jedna, či dvě dobré zákruty.
No a ze Štěchovic už to každý správný závodník zná a razíme směrem nahoru do vísky Slapy. Nahoru jsou asi dvě dobré zatáčky, ale chce to dát motorce trochu napít a ject lehce za rychlostními limity české republiky. V obci Slapy na druhou stranu doporučuji dodržovat předepsaných 50 km/h, aby jste stihli mávat posedávájícím zevlákům u hospody na křižovatce, vyhýbat se zemědělské technice a ještě v křeči držet řidítka při přejezdu kočičích hlav.
Za vesnicí to můžeme trochu rozpálit, aby jsme s radostí opět mohli krizově brzdit před první ostrou zatáčkou v lese, kde začíná několik hodně dobrých průjezdů (hlavně v druhé polovině - do kopce) na Slapskou vyhlídku s židovským bufetem (soudím podle cen ) a hromadou pózujících motorkářů. Po vyhlídce pokračujeme stále po hlavní silnici přez jednu super pravotočivou zatáčku dále po méně záživné silnici kolem vesnic Loutí a Dalešice na takovou rozdvojku. Na rozdvojce se dáme vlevo do Netvořic. Z Netvočic na Týnec nad Sázavou přez Chleby, či Chářovice - podle gusta. V Týnci bacha na chlupatý švestky. Rádi měří kde můžou a je tam nějákej nadrženej policejní šéf místního zahrabanýho oddělení, který se pak zřejmě ukájí nad vybranými pokutami. . No a za Týncem pokračujeme Pražskou ulicí na Čakovice a Kamenici, kde je super zatáčkovitá etapa s převládajícím novým povrchem.A z Kamenice už nám bohůžel nezbyde nic jinéh, než se vrátit se všema lufťákama a jinýma svátečníma pilotama po staré Benešovské silnici přez Novou Hospodu a Horní Jirčany do Jesenice a dále ku Praze.

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Komentáře k bodu
bartaklev
bartaklev napsal 19.06.2014 v 08:53

Na to si počkám, až nebudu mít "placatou" zadní gumu Zatím se s mašinou do zatáček peru...

mili001
mili001 napsal 18.06.2014 v 14:28

Taky tenhle okruh ráda jezdím

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku