Gasthof-Pension Drei Hacken

Vloženo: 14.05.2013 10:31
Web: www.dreihacken.at/cs/
Typ: Motoubytování

20 poklidných, útulných pokojů (40 lůžek) se sprchou/WC, telefonem a satelitní TV nabízejí kromě útulných společenských a konferenčních místností, sauny, terasy a seminárních místností ideální podmínky pro vaši dovolenou. Náš hotel je obzvláště oblíbený u skupin, kterým nabízíme díky našim dlouholetým zkušenostem ideální podmínky pro nezapomenutelnou skupinovou dovolenou.

Vychutnejte si kulinářské nabídky naší nápadité, lehké kuchyně s regionálními specialitami, víny a ovocnými pálenkami z oblasti Wachau a chutnými sladkostmi.

Klademe velký důraz na příjemnou a srdečnou atmosféru s osobní péčí o zákazníky, stejně jako pohodu a komfort.

Fotogalerie

Nabízené služby

• Koutek pro opravy (poskytnutí základního nářadí a vybavení: sprej na řetěz, kompresor, montážní stojan)
  • Lékárnička
  • Možnost ubytování na jednu noc se sprchou
  • Parkoviště pro motorky (zastřešené a uzamykatelné) nebo jiná místnost pro bezplatné parkování motocyklů
  • Pomoc při plánování výletů a vyjížděk (mapy, informace o památkách, tipy na občerstvení)
  • Možnost zapůjčení GPS navigace s oblíbenými trasami
  • Nahrání oblíbených tras do vaší vlastní navigace
  • Výběr vhodných enduro tras na nezpevněných komunikací (šotolina)
  • Zajištění odtahu motocyklu zpět do ubytovacího zařízení nebo servisu v případě havárie
Články
  • Penzion Drei Ha

Penzion Drei Hacken

Rakousko je pro našince zemí zaslíbenou - tedy alespoň pro ty, kdo se rádi svezou na motorce po kvalitních silnicích, kde jedna zatáčka střídá druhou. Přestože se ale jed...

Vloženo: 02.10.2013

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku