sumoto_leden

Relax Kyčera,stylová restaurace s ubytováním ve srubech i kempu,koupání,srazy,akce

Vložil: kyčera
Souřadnice: 49°26'46.56"N, 18°13'12.12"E
GPX do navigace
Vloženo: 06.02.2012 12:06
Web: www.kycera.cz
Typ: Motoubytování

Relax Kyčera,stylová restaurace, ubytování ve srubech nebo kempu,koupání, sportovní vyžití, ideální ubytování pro akce, srazy motorkář, oslavy a výlety a relax v krásném horském prostředí horního toku řeky Bečvy .Areál je na jižním prosluněném svahu pod Radhoštěm přímo nad cestou E442 Valašské Meziříčí-Žilina, za Dolní Bečvou.Hotel ubytování neposkytuje,pouze stravovací služby,provoz restaurace a víceúčelový sál pro pořádání akcí.

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Komentáře k bodu
sinkognitos
sinkognitos napsal 27.06.2012 v 21:01

U Kyčery jsme byli ubytovaní minulý týden na dovolené. Byli jsme moc spokojeni jak s personálem, tak s ubytováním. Čisté, vlastní sociální zařízení a kuchyň...možnost grilování nebo táboráku kousek od chaty. Jediný problém jsme měli s parkováním motorek. Takže pokud tam pojedete, domluvte si chatu s možností parkování u chaty. V okolí super silnice, spousta zajímavých míst k návštěvě (Hrad Helfštýn, Koupaliště ve Frenštátu, přehrada, atd.)

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku